  • 1. Data: 2006-03-02 19:22:58
    Temat: Skarga na szpital
    Od: "DanekP" <d...@w...pl>

    Witam
    Poszukuję wniosku skargi na szpital lub działanie lekarza
    Chodzi o wypis do domu pacjenta (ojca) do domu po 7 dniach bez zrobienia
    podstawowych badań i w stanie ciężkim. Ojca po wylewie wypisano w terminie7
    dni gdzie normalne leczenie szpitalne trwa ok 3 miesięcy z zaleceniem
    poszukania innego szpitala co jest moim zdaniem karygodne.

    Po przyjęciu do innego szpitala lekarz przyjmujacy był zszokowany stanem w
    jakim wipisano pacjenta z szpitala oraz zapisanymi lekami.

    szukałem w googlu ale nic nie znalazlem albo nie potrafie szukać :)

    Pozdr.
    Przemysław Danek
    d...@w...pl

  • 2. Data: 2006-03-02 21:29:56
    Temat: Re: Skarga na szpital
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "DanekP" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Poszukuję wniosku skargi na szpital lub działanie lekarza

    Na kogo głosowałeś w 2005 roku?

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-03-02 21:56:56
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:du7o2c$vie$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Na kogo głosowałeś w 2005 roku?
    Biedny idioto, naprawdę nie masz szacunku dla cudzej słusznej troski o
    bliską osobę?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2006-03-02 22:44:26
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    DanekP napisał(a):
    > Witam
    > Poszukuję wniosku skargi na szpital lub działanie lekarza

    Ale gdzie chcesz się skarżyć? Bo możliwości masz sporo.
    1)Do dyrektora szpitala.
    2)Do sądu lekarskiego.
    3)Do Rzecznika Praw Pacjenta.
    4)Do sądu cywilnego.
    5)A może zamierzasz złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na
    Policji?

    W zasadzie poza 4 opcją wszystkie pozostałe nie wymagają jakiejś
    szczególnej formy.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 5. Data: 2006-03-02 22:46:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Marta Wieszczycka*
    wypowiedziała te słowa:

    > Ale gdzie chcesz się skarżyć? Bo możliwości masz sporo.

    Od niedawna jeszcze rzecznik praw pacjenta psychiatrycznego czy jak to
    tam się nazywa.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 6. Data: 2006-03-02 22:49:09
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    A ja chciałam zapytać, gdzie mogę szukać informacji o tym (a może ktoś wie),
    czy szpital ma prawo wypisać osobę NIEPRZYTOMNĄ (ale nie utrzymywaną
    sztucznie pod respiratorem przy życiu) ze szpitala do domu?

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 7. Data: 2006-03-03 05:55:59
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Biedny idioto, naprawdę nie masz szacunku dla cudzej słusznej troski o
    > bliską osobę?

    Idiotami są ci, którzy nie widzą bezpośredniego związku między preferencjami
    wyborczymi a stanem "służby zdrowia".

    --
    vertret

  • 8. Data: 2006-03-03 06:50:44
    Temat: Re: Skarga na szpital [OT]
    Od: IYIS <m...@o...pl>

    > Idiotami są ci, którzy nie widzą bezpośredniego związku między preferencjami
    > wyborczymi a stanem "służby zdrowia".

    Akurat jeśli chodzi o służbę zdrowia to
    wyszło tak ciekawie , że nie byłoby różnicy
    na kogo by się zagłosowało więc Twoja
    uwaga jest jakby "troszkę" nietrafiona.

    pozdrawiam
    IYIS

  • 9. Data: 2006-03-03 10:36:22
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "IYIS" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat jeśli chodzi o służbę zdrowia to
    > wyszło tak ciekawie , że nie byłoby różnicy
    > na kogo by się zagłosowało więc Twoja
    > uwaga jest jakby "troszkę" nietrafiona.

    Chyba Korwin chce całkowicie sprywatyzować. A on jest tylko jeden, bo nie ma
    "społecznego zapotrzebowania", więc reszta opowiada bajki.

    --
    vertret

  • 10. Data: 2006-03-03 10:41:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:du8lmv$qh9$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Idiotami są ci, którzy nie widzą bezpośredniego związku między
    > preferencjami wyborczymi a stanem "służby zdrowia".
    Idiotami są ci, którzy w poważnej sprawie udzielają debilnych odpowiedzi.
    Może zmądrzejesz i nabierzesz szacunku dla cudzych problemów jak zadzwonisz
    kiedyś w nagłym wypadku po pogotowie, a tam pani dyspozytor przepyta cię na
    kogo głosowałeś i jak rozumiesz związek między preferencjami wyborczymi i
    prawem do opieki medycznej. I jeszcze czy masz dowody regularnego opłacania
    składek na ubezpieczenie zdrowotne. I odprowadzania podatku.
    Chociaż może i to cię niczego nie nauczy...?

    --
    Jotte