  • 1. Data: 2003-06-16 13:08:32
    Temat: Skarga na bezczynność ZUS
    Od: jureq <j...@o...pl>

    Półtora miesiąca temu złożyłem zapytanie ZZP w ZUS. Do dziś nie mam
    odpowiedzi. Do kogo i w jakiej formie mam składać skarge na bezczynność
    ZUS

  • 2. Data: 2003-06-16 13:13:39
    Temat: Re: Skarga na bezczynność ZUS
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Półtora miesiąca temu złożyłem zapytanie ZZP w ZUS. Do dziś nie mam
    > odpowiedzi. Do kogo i w jakiej formie mam składać skarge na bezczynność
    > ZUS

    Wydział skarg na bezczynność ZUS
    ul. Nieskuteczna 0
    00-000 Berdyczów

  • 3. Data: 2003-06-16 17:34:37
    Od: "Ako" <a...@a...com>

    Użytkownik "jureq" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Półtora miesiąca temu złożyłem zapytanie ZZP w ZUS. Do dziś nie mam
    > odpowiedzi. Do kogo i w jakiej formie mam składać skarge na bezczynność
    > ZUS
    Do odpowiedniego Sądu Okręgowego (Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych)
    Sprawdź na decyzjach z ZUS - zawsze piszą do kogo możesz się odwołać,
    a skargi pisze się do tej samej instytucji.

    Ako