  • 1. Data: 2003-12-19 09:42:29
    Temat: Skarga do NSA - pytanie o formę pism
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    W sierpniu złożyłem skargę do NSA na decyzję ostateczną
    Niedawno otrzymałem pismo w którego treści jest napisane:
    " NSA wzywa do nadesłania odpisów pism procesowych w sprawie ... celem
    przesłania ich pełnomocnikowi uczestnika postępowania.
    Moje pytanie dotyczy właśnie tych odpisów.
    Jaką formę pisemną powinny mieć takie dokumenty?
    (Za zgodność z oryginałem, czy w nagłówku sam napis ODPIS itp.?)
    Dotyczy to chyba również załączników do samej skargi?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-19 10:23:18
    Temat: Re: Skarga do NSA - pytanie o formę pism
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    .
    > Moje pytanie dotyczy właśnie tych odpisów.
    > Jaką formę pisemną powinny mieć takie dokumenty?
    > (Za zgodność z oryginałem, czy w nagłówku sam napis ODPIS itp.?)

    Wystarczy ze przeslesz kopie skargi i napiszesz ODPIS.

    > Dotyczy to chyba również załączników do samej skargi?

    Wraz ze wszystkimi zalacznikami.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-12-19 10:59:25
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > .
    >
    > Wystarczy ze przeslesz kopie skargi i napiszesz ODPIS.

    > Wraz ze wszystkimi zalacznikami.
    >
    > Dan.

    Dziękuję za odpowiedź, o to mi chodziło.
    Paweł

  • 4. Data: 2003-12-20 11:10:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

> [...]
    > (Za zgodność z oryginałem, czy w nagłówku sam napis ODPIS itp.?)
    > Dotyczy to chyba również załączników do samej skargi?

    Ja załączniki do skargi (kserokopie oryginalnych dokumentów) potwierdziłem u
    notariusza. Cena: 7,33 zł/1 strona.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte (AKA Jarek)

  • 5. Data: 2003-12-23 12:41:32
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jeszcze jedno pytanie - jaki jest termin wysłania takich dokumentów (nie
    podano w piśmie, w jakim terminie)

    Pozdrawiam,
    Paweł