  • 11. Data: 2012-01-23 18:23:18
    Temat: Re: Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 19:18, mvoicem pisze:

    > Vagla tubą rządu w sprawie ACTA? :). Tak jak podejrzewałem - tekst o
    > tych co nie umieją czytać ze zrozumieniem jest m. in. o Tobie.

    Pierwszy jego tekst był bez "przynajmniej początkowo". Gdy jest gorąco,
    trzeba baczyć co się pisze.

    ... a dzisiaj:

    gen. Stanisław Koziej zapowiedział możliwość ostrzejszej reakcji w
    przypadku przedłużających się blokad stron www. - Jeśli długotrwałe
    ataki hakerów zakłócą życie publiczne i na masową skalę nie będą mogły
    działać instytucje rządowe, wtedy trzeba będzie zastanowić się nad
    koniecznością wprowadzenia *stanu wyjątkowego*

    Czytacie ze zrozumieniem?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 12. Data: 2012-01-23 21:00:31
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-23 16:08, sqlwiel pisze:

    > No to najwyraźniej zdurniałem. Zdarza się.

    Dość często ostatnimi czasy ...

    N.

  • 13. Data: 2012-01-24 07:37:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-23 19:05, sqlwiel pisze:

    > A kiedy te zdania napisał?
    >
    > Wiesz... teraz, to sobie można dywagować. Gdy w sob/niedz. było gorąco,
    > a "nasz" (?) człowiek pisze, że nie było żadnego ataku (ROTFL!), to
    > można myśleć, że jest tubą rządu i zastanawiać się za ile.
    >
    > ... wiele wskazuje, że ACTA padnie. Byłby to sukces.

    Niestety Donek tylko sie ładnie uśmiechnął i powiedział, że przemyśli,
    ale nie liczyłbym na to.... Interesy ludzi w rządzie zostały załatwione
    i teraz są zobowiązani podpisać....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2012-01-25 11:26:42
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 07:15:51 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Zdurniałeś?
    >
    > Siwiec po prostu kpił z Grasia, który twierdzi że to "nie atak hakerów".
    > Siwiec na to "skoro pan Graś twierdzi że to nie atak hakerów, to co?
    > Dewiacja pola magnetycznego?"

    i tak w zalążkach masy płynowej w kepelku sqlwiela roją się takie
    wyplociny.
    Nie zna "całości", wyrwał z kontekstu i rżnie głupa.
    Upss.. pardon, nie można rżnąc tego kim się jest wszakże ;))))