  • 1. Data: 2005-12-25 11:30:07
    Temat: Sieć komputerowa a działalność gospodarcza
    Od: provayder <p...@o...pl>

    Witam

    Czy prowadzenie sieci komputerowej udostępniającej użytkownikom łącze
    Internetowe na zasadach non-profit jest działalnością gospodarczą???? Z
    tego tytułu nie mam żadnego dochodu (składki od użytkowników pokrywają w
    100% abonament za łącze). Również nie mam żadnego dochodu z tytułu
    dołączania nowych userów mimo, że wnoszą opłatę nazwijmy to instalacyjną to
    defacto kasa idzie na kabel i siecówkę, a reszta na ewentualną modernizację
    sieci.

    pozdrawiam
    --
    provayder
    Zielony Użytkownik Linuksa

  • 2. Data: 2005-12-25 14:03:45
    Temat: Re: Sieć komputerowa a działalność gospodarcza
    Od: "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    provayder wyskrobał(a):
> [...]
    > dołączania nowych userów mimo, że wnoszą opłatę nazwijmy to instalacyjną
    > to defacto kasa idzie na kabel i siecówkę, a reszta na ewentualną

    Moim zdaniem nie. Działalność gospodarcza z założenia jest nastawiona na
    osiągnięcie celu zarobkowego (nie musi go być, ale taki ma być zamiar jej
    prowadzenia). Jeżeli nie masz na celu zarabiania na tym, to nie musisz
    rejestrować działalności gospodarczej.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2005-12-25 23:10:00
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Agryppa wrote:

    > Człowieku, ten facet chce eksperckiej odpowiedzi.

    No jak chce eksperckiej to niech nie zadaje jej na grupie dyskusyjnej
    tylko idzie po porade do eksperta ;]

    --
    *
    *|\

  • 4. Data: 2005-12-26 00:02:12
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Bartek: wrote:
    > Moim zdaniem nie.
    Człowieku, ten facet chce eksperckiej odpowiedzi.

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc

  • 5. Data: 2005-12-26 10:07:38
    Od: "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Agryppa wyskrobał(a):
    > Człowieku, ten facet chce eksperckiej odpowiedzi.

    To mu jej udziel. Chętnie poczytam.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2005-12-28 09:38:43
    Od: "Suracz" <n...@n...none>

    Moim zdaniem to nie, ale tak zawieszone w powietrzu to też nie powinno być.
    Może wartoby pomyśleć o założeniu jakiego stowarzyszania i pobierać od
    członków(userów) składki które pójdą na modernizację i abonament?
    A tak poza tym to co to za łącze jest udostępniane i na jakim terenie ?

    Suracz

  • 7. Data: 2005-12-28 09:58:08
    Od: provayder <p...@o...pl>

    Dnia środa, 28 grudnia 2005 10:38 niejaki Suracz napisał:

> [...]
    > od członków(userów) składki które pójdą na modernizację i abonament?
    > A tak poza tym to co to za łącze jest udostępniane i na jakim terenie ?

    DSL na 'terenie' bloku