  • 1. Data: 2005-12-24 23:44:00
    Temat: Adopcja
    Od: "michal" <m...@i...pl>

    Chcialbym adoptowac 17 letnia osobe ktora mieszka z babcia (jako rodzina
    zastepcza).Mieszkam w Niemczech i od dluzszego czasu pomagam tej rodzinie
    ktora jest mi mi bardzo bliska.Mieszkam w Niemczech i przez adopcje
    chcialbym rowniez aby ta osoba mogla na stale zamieszkac w Niemczech oraz
    uzyskac obywatelstwo.Czy jest to wogole mozliwe? Jezeli tak to w tak krotkim
    terminie czyli do 20 marca w ktorym to dniu ta osoba konczy 18 lat?Jak dlugo
    trwa taka adopcja zagraniczna?Oczywiscie wszystko powinno byc zgodnie z
    prawem.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-12-25 01:35:41
    Temat: Re: Adopcja
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dlugo
    > trwa taka adopcja zagraniczna?Oczywiscie wszystko powinno byc zgodnie

    o jaki spadek chodzi?

    --
    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2005-12-25 01:56:32
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > o jaki spadek chodzi?

    a chodzi o jakis spadek? :)))

  • 4. Data: 2005-12-25 02:12:24
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:doku8m$lgv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a chodzi o jakis spadek? :)))

    a w innym przypadku bys mial ochote na adopcje 17-latki?

    --
    pozdro
    ape

  • 5. Data: 2005-12-25 02:19:05
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

  • 6. Data: 2005-12-25 02:53:06
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:dokvj5$p0d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > "chcialbym rowniez aby ta osoba mogla na stale zamieszkac w Niemczech
    oraz
    > uzyskac obywatelstwo" ???

    a co stoi na przeszkodzie zeby ta osoba po 20 marca wstapila w zwiazek
    malzenski z jakims nordykiem?
    przeciez to tylko w legendzie wanda preferowala ton wisly nad helmuta...
    zamieszkac w vaterlandzie to sobie moze i teraz. potem slub, kurs
    jezykowy i na koniec ukochany reisepass z czarna gapa na okladce, wiec w
    czym problem?
    jestes pewien, ze nie chodzi o ojro, ojro?

    --
    pozdro
    ape

  • 7. Data: 2005-12-25 09:01:54
    Od: "AB" <a...@o...pl>

    > pozdro
    > ape

    ape, umiesz odpowiedzieć na pytanie michala?

    -al

  • 8. Data: 2005-12-25 13:01:52
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "AB" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ape, umiesz odpowiedzieć na pytanie michala?

    oczywiscie.
    adopcje zalatwia sie przez sad rodzinny. jednak malo prawdopodobne, zeby
    3 miesiace, a nawet pol roku wystarczylo

    --
    pozdro
    ape