    From: "Krzych Baggins" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 09:15:00 +0100

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E52A3EA.9FEC8442@elita.pl...

    > Przeczytałem i... nie kumam o co Ci chodzi. Nie mam jednak zamiaru
    > bawić się w zgaduj zgadula skoro możesz to wyłuszczyć.

    Czyli jednak nie zrozumiałeś tego co przeczytałeś. Mam zresztą uzasadnione
    wątpliwości, czy przeczytałeś. Nie będę tu przepisywał Ustawy, która jest
    ogólnie dostępna. Mała podpowiedź: Dz. U. 73 poz. 852, 6 września 2000.
    Dział III ma tytuł: "Świadczenie i udostępnianie usług telekomunikacyjnych".
    Jak przeczytasz i zrozumiesz, będziemy mogli podyskutować.

    > Jeśli obróbka danymi jest manipulacją nimi to niech Ci będzie.

    To nie jest obróbka, tylko manipulacja. W tej chwili też to robisz.

    > Który należy do TP SA. Zgadza się czy nie ?

    No przecież pisałem, że należy - do momentu nadania. Twój numer telefoniczny
    też należy do TPSA? Jak ktoś dzwoni do Ciebie, mówisz: "TPSA, słucham?"

    TPSA.

    > W KAŻDYM przypadku ludzie wdzwaniają się na serwer TP SA.

    A Ty to wiesz na pewno. Rozpoznajesz zapewne po marszrucie.

    > I tak i nie. WP zdaje się niedługo się przekona, że jednak właściciel
    serwera
    > odpowiada jeśli WIE i nie podejmuje kroków.
    >
    > Takoż przekona się o tym wkrótce Polisa-Życie TU SA.

    Coś mi się zdaje że mylisz pojęcia - mieszają Ci się strony www z usługą
    audioteks
    Kolejna lektura obowiązkowa: Regulamin TPSA
    www.telekomunikacja.pl/dom/telefon/reg_d1.php

    > Na podstawie analogii. Ale niech Ci będzie, że Wasza firma na tym
    wychodziła
    > na plus, ale jest tak solidna.

    Nie używaj analogii, nie mając solidnych danych na jej poparcie. Owszem,
    staramy się być solidni. Rynek do tego zmusza. I prawo również.

    > Yhmm.. uhmm... khm.. aż się boję zapytać.. Bezpłatna?

    Problemy z gardłem? Jasne, że bezpłatna - przy zawarciu umowy. Płatna jest
    wtedy, gdy klient początkowo jej nie chciał, a potem zachciał. Płatna jest
    również usługa blokowania połączeń wychodzących kontrolowana przez abonenta.

    > [.. i zarabiają na tym ... ]
    >
    > Czyli usmarowani są gównem aż po czubki nosa.

    Czyli wszystkie spółki prawa handlowego są usmarowane - bo na czymś tam
    zarabiają. I zawsze znajdzie się jakiś niezadowolony, któremu się to nie
    podoba.
    Telecomy nie są instytucjami charytatywnymi, panie A.

    > Które zostaje wykonane w wyniku oszustwa.
    > Można w Polsce legalnie zarabiać na oszustwach?

    Powtarzam - pretensje nie pod ten adres. Znowu mylisz usługodawcę z
    pośrednikiem.

    > Ale dlaczego ja mam się bać!? Ja się nie chce bać!
    > Chcę by policja i prokuratura pilnowała bym nie musiał się bać
    > i na miejscu rozstrzeliwała takich, którzy chcą żebym musiał się bać!

    Rozumiem, że w domu nie masz zamków na drzwiach, bo policja Cię pilnuje.

    > No nie udawaj, że nie rozumiesz hiperboli językowych.

    To nie hiperbola, Ty się zwyczajnie machnąłeś w zacietrzewieniu swoim.

    > Nie! Mnie warunki nie interesują. Nie interesuje mnie, że TP SA bierze
    > za zestaw numerów 10 000 miesięcznie, a z opłat 50%.
    > To ich sprawa.
    > Mnie interesuje KTO jeszcze DOSTAJE moje pieniądze.

    Jeśli interesuje Cię, komu pośrednik odpala dolę z tego co Ty płacisz,
    oznacza to jednoznacznie, że chcesz się zapoznać z umową, którą tenże zawarł
    z właściwym dostawcą trowaru/usługi lub producentem.
    Kasjera w supermarkecie też dokładnie odpytujesz, ile supermarket odpala
    hurtowniom i producentom z tego, co od Ciebie skasował ?

    > Widzę, że upierasz się w zarzucaniu mi kłamstwa. To może się założymy?
    > 1000 zeta będzie w sam raz czy za dużo, albo za mało dla Ciebie?
    > Wyślę Ci notarialnie potwierdzone ksero listu z TP SA wymieniającego
    > taką firmę.

    Mam kilka żelaznych zasad. Jedna z nich: nigdy nie zakładam się, gdy mam sto
    procent pewności wygranej. Po pierwsze dlatego, że nie ma wtedy dreszczyku
    emocji, po drugie dlatego że jest to nieetyczne.

    > Bo operator nie brał udziału w tym procederze, lecz wręcz przeciwnie.

    Czyli co? Firma nadawała do klientów telepatycznie?
    Konkrety proszę - nazwa owej firmy, czas zdarzenia.

    > Znowu się nie rozumiem. Kto jest BENEFICJENTEM ?
    > Kto zarabia na tych oszustwach?
    > Kto nie interweniuje mimo setek jeśli nie tysięcy reklamacji i skarg?

    Beneficjentem jest m. in. TPSA. Która wcale się nie kryje z tym, że kasuje
    niezły szmalec za, uwaga:
    POŁĄCZENIE Z NUMERAMI 0700/0701
    co ma potwierdzenie na ich stronach internetowych (cennik itp)
    Ale taż nielubiana TPSA, uwaga: NIE FIRMUJE TEJ USŁUGI. Daje do niej dostęp,
    zakładając, że abonenci wiedzą, co robią. Oprócz tego daje możliwość
    zablokowania dostępu.
    Chcesz pomóc? Zacznij wojnę z właścicielami audioteksów.
    Tylko najpierw zapoznaj się z przepisami prawa, bo z tą znajomością wiele
    nie zwojujesz.

    Z mojej strony EOT

    Krzych Baggins
    7 Bagshot Row, Hobbiton, Shire