  • Data: 2023-10-15 10:00:37
    Temat: Re: Sens/skuteczność ciszy wyborczej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 15 października 2023 o 01:31:23 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Możesz namawiać, nie możesz agitować :)

    Możesz namawiać (lub zniechęcać) do głosowania w wyborach
    parlamentarnych.
    Nie wolno namawiać (lub zniechęcać) do głosowania
    na konkretnego kandydata czy komitet.
    Oraz publikować wyników sondaży.
    Oraz namawiać lub zniechęcać do udziału w referendum.
    To z wczorajszej panoramy.
    Ale było też o tym, że zabronione są zgromadzenia,
    a przynajmniej ich zwoływanie.
    Prawda li to?