  • Data: 2007-01-12 13:30:52
    Temat: Re: Seks z dzieckiem ....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    [ciach]

    > k. alez Ty tepy jestes. Wbij sobie do lba, ze najwazniejszy jest zamiar

    Nie ja jestem tępy, tylko ty, ćwoku zakłamany, stosujesz postrzeganie
    wybiórcze.

    > dzialajacego ,i ten zamiar musi byc zrealizowany poprzez konretne

    A jaki wg. ciebie jest zamiar autorów tekstów twierdzących, że to, co w
    twoim mniemaniu jest zbrodniczą pedofilią, w ich mniemaniu jest OK?

    > dzialania. (no i zaznajom sie przy okazji z takim pojeciem jak
    > 'usilowanie nieudolne' )

    A co nieudolnie usiłuje taki autor tekstu chwalącego pedofilię, a czego
    nie usiłuje autor tekstu/filmu chwalącego napady rabunkowe z użyciem
    niebezpiecznego narzędzia?