  • Data: 2020-09-24 20:32:09
    Temat: Re: Sędzia wymyśla słowa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2020 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Coś poważniejszego niż na SM :-)
    > A poza tym miałem interes, żeby przychylnie przyjęli uprzejme
    > zgłoszenie, a dziewczynie było całkiem ładnie w mundurze i kajdankach ;-)

    Ja już zawsze nagrywam wszelkie kontakty z policją, sądami i ogólnie
    pojętym "państwem". Jest to w zasadzie jedyny powód dla którego mam dwa
    telefony. Służbowy nie potrafi nagrywać, bo google do spółki z
    samsungiem zepsuło androida. Wiem, że niby paranoja, ale już się
    nauczyłem - raz dyspozytor ze 112 kazał mi jechać z osobą z ewidentnym
    podejrzeniem udaru (w zasadzie to z pewnością) własnym środkiem
    lokomocji na sor, innym razem dyspozytorka kazała znosić osobę z
    rozwalonym kolanem po schodach i samochodem dalej tłumacząc, że to "mój
    pacjent" i mam obowiązek mu pomóc. Co ciekawe, po tym jak ją zapakowali
    w końcu w gips, to w szpitalu powiedzieli, że ma czekać na karetkę która
    ją odwiezie i nie ma mowy, żebym ją odebrał ot tak samochodem ze względu
    na możliwość "uszkodzeń wtórnych". Z policją... szkoda gadać.

    --
    Shrek