  • 21. Data: 2019-12-18 18:43:21
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 18.12.2019 o 01:12 Trefniś <t...@m...com> pisze:

    > Nie mamy niestety alternatywy, trzeba w wyborach prezydenckich głosować
    > na Dudę.

    Rozwiniesz dlaczego nie mamy alternatywy?
    Kamil

  • 22. Data: 2019-12-18 19:07:38
    Od: Kviat

    W dniu 18.12.2019 o 01:12, Trefniś pisze:

    > Nie mamy niestety alternatywy, trzeba w wyborach prezydenckich głosować
    > na Dudę.

    Za mało się skompromitował do tej pory?

    > Natomiast innych zachęcam do dyskusji.

    Proszę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2019-12-18 19:09:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 18:37, Trefniś pisze:

    > Dokładnie o tym piszę - zamiast pomyśleć, wypróżniasz swoją tępotę na
    > grupie.

    nie ty pierwszy chcesz cenzurować internet i nie ostatni:)))))))))))))))))))

  • 24. Data: 2019-12-18 20:07:20
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 18:43 Kubuś Puchatek <k...@k...org> pisze:

    > Rozwiniesz dlaczego nie mamy alternatywy?

    Zanim zaczniecie dyskusję z poniższym - rozmawiamy o reformie SĄDOWNICTWA,
    czego domaga się podobno 80% społeczeństwa i _wszyscy_ sędziowie!!!
    Kogo zaskakuje, że wszyscy sędziowie chcą reformy sądownictwa?

    Bo wszystkie inne kandydatury poza Dudą grożą powrotem do "żeby było tak
    jak było".

    Jeszcze wszystkich kandydatur nie znamy, ale jedynie Duda jest
    "rozpoznany", poza tym ma sensowne poparcie przez kolejne 4 lata i będzie
    (wierzę, że zmądrzał!) tego poparcia udzielał demokratycznej władzy.

    Przypominam - wybory były DEMOKRATYCZNE i PiS ma demokratyczną legitymację
    do rządzenia!
    A Duda być może przeszkadzać w reformie sądownictwa już nie będzie.

    --
    Trefniś

  • 25. Data: 2019-12-18 20:09:53
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 19:07 <Kviat> pisze:

    > Za mało się skompromitował do tej pory?

    Chcesz dać szansę kompromitacji innym?
    Tuszę, że masz kandydata ze środowisk LGBT+

    > Proszę.

    Powrotu do zdrowia życzę, wujku.

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2019-12-18 20:36:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 20:07, Trefniś pisze:
    > Przypominam - wybory były DEMOKRATYCZNE i PiS ma demokratyczną
    > legitymację do rządzenia!
    > A Duda być może przeszkadzać w reformie sądownictwa już nie będzie.

    aa to żydoski szkodnik, jak cały ten Peace:)

  • 27. Data: 2019-12-18 20:37:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 20:09, Trefniś pisze:
    > Powrotu do zdrowia życzę, wujku.

    a nie ch*jku ?:)

  • 28. Data: 2019-12-18 20:49:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 20:07, Trefniś pisze:
    > Przypominam - wybory były DEMOKRATYCZNE i PiS ma demokratyczną
    > legitymację do rządzenia!
    > A Duda być może przeszkadzać w reformie sądownictwa już nie będzie.

    A co sądzisz o panu Szymonie Hołowni, którego żona jest pilotem
    bombowców MIG?

    Osobiście mam żal do Prezydenta, bo Prezydent czy w zastępstwie jakiś
    jego człowiek z Biura powinien odpisać na list, a nie odpisał nikt.
    Nadano tylko numer sprawie, poinformowano mnie o tym i dalsze czynności
    mieli gdzieś. To moim zdaniem jest nierzelelność wobec Obywateli,
    Polaków. Za to lata po kościołach, przyjmuje Komunie Święte, na narty i
    się z tym afiszuje publicznie. To jest Jego osobista sprawa, a nie
    sprawa dotycząca rządzenia Polską, dla dobra Polski. Ludzie chodzą do
    kościoła bo chodzą i na świeczniki się nie wystawiają.

    --
    animka

  • 29. Data: 2019-12-18 20:52:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-18 o 20:09, Trefniś pisze:

    > Chcesz dać szansę kompromitacji innym?
    > Tuszę, że masz kandydata ze środowisk LGBT+

    > Powrotu do zdrowia życzę, wujku.

    No proszę, nawet rodziny na tej grupie ze sobą gadają :-)

    --
    animka

  • 30. Data: 2019-12-18 21:03:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 20:49, Animka pisze:
    > A co sądzisz o panu Szymonie Hołowni, którego żona jest pilotem
    > bombowców MIG?

    to żonka pana H. powinna startować na P. bombowa dzioucha, choć szkoda
    że MIG, a nie F-35:)