eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
  • Data: 2017-03-26 20:39:38
    Temat: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-26 o 20:35, Trefniś pisze:

    > Tak to sobie tłumacz :)
    > Wielokrotnie nieudolnie stawałeś w obronie "porządku rzeczy", prawie
    > zawsze używając przy okazji argumentów ad hominem.
    > Zupełnie nie rozumiesz procesów, które w tej chwili się odbywają, czy
    > się one komuś podobają, czy nie.
    > Zamiast "nieść kaganek oświaty", zwyczajnie próbujesz odreagować jakieś
    > swoje frustracje. Tak to widzę.
    >
    > Ostracyzmowi należy poddawać Liwiuszy - nie pełnią żadnej pożytecznej
    > funkcji!

    Możesz mieć swoje zdanie - nawet jak będzie ono oczywiście sprzeczne z
    opisem jak krowie na rowie wynikającym z tabloidu. To, że tacy ludzie
    pisują na Onecie, już przywykłem. To, że dochrapali się do pl.soc.prawo
    dowodzi upadku tej grupy.

    Nie oczekuj jednak ode mnie pobłażliwości dla głupoty, a zwłaszcza do
    uporu w głupocie.

    --
    Liwiusz