    From: "chillin" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ścinam drzewa - wolno mi?
    Date: Mon, 14 Jul 2003 17:36:52 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@qf60.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    >... oni tez musieli wyciac 3 drzewa na swoim terenie
    > i na szczescie okazalo sie, ze jednego drzewa na planie w gminie nie ma i
    > akurat tego, ktore chca wyciac, wiec ok 1/3 kosztow zaoszczedzili...

    Czyli, jeżeli nie mają w wykazie, to zezwalają na wycięcie?

    Zastanawiam się, czy mam wystepować do gminy o pozwolenie, czy obyć się bez.
    Bo jak wystąpię - oni pewnie będą musieli sprawdzić moje drzewa i wydać
    decyzję. Jak wydadzą odmowną - to jak zetnę wbrew pozwoleniu - w
    konsewkencji mogę otrzymać grzywnę...

    Użytkownik "Software Development" <s...@g...pl.nospam> napisał w
    wiadomości news:bengoh$pb6$1@SunSITE.icm.edu.pl...