  • Data: 2003-07-18 10:14:01
    Temat: Re: Ścinam drzewa - wolno mi?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:432d.00000cf4.3f13a9b5@newsgate.onet.pl...

    > za wyjątkiem drzew owocowych zdaję się.

    Poszukajcie w przepisach, bo ja nie mam czasu..

    Z tego co pamietam, to inny jest status drzew w zaleznosci od wlasciciela
    gruntu.
    Jesli wlascicielem jesto osoba fizyczna, 15 letnie drzewo omzna uzunac,
    jesli osoba prawna nie mozna...

    Nie dotyczy to drzew owocowych (z wyjatkiem jesli sie nie myle orzecha
    wloskiego)
    (ale to wszystko z pamieci czyli z niczego - trzeba sprawdzic)

    Boguslaw