    From: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ścinam drzewa - wolno mi?
    Date: Sat, 12 Jul 2003 01:20:46 +0200

    Witam,

    W Warszawie na ten przyklad nie wolno wycinac zadnych drzew bez uzyskania na
    to zgody wlasciwych wladz. Za wyciecie drzewa placisz okreslone pieniadze na
    rzecz ochrony srodowiska, o ile pamietam, do gminy. Oplata uzalezniona jest
    od szerokosci pnia na wysokosci chyba 1m. Sa to niemale pieniadze dlatego np
    wycinka drzew pod droge pochlania olbrzymie pieniadze. Kazda gmina (teraz
    dzielnica) posiada inwentarz drzew (tych od wiekszych) i dokladne plany
    gdzie one sie znajduja. Wiem to na 100%, bo wspolpracuje z jedna
    spoldzielnia mieszkaniowa i oni tez musieli wyciac 3 drzewa na swoim terenie
    i na szczescie okazalo sie, ze jednego drzewa na planie w gminie nie ma i to
    akurat tego, ktore chca wyciac, wiec ok 1/3 kosztow zaoszczedzili.

    --

    Pozdrawiam,
    Michal

    ---