  • Data: 2003-07-13 09:05:17
    Temat: Re: Ścinam drzewa - wolno mi?
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chcę samemu ściąć na swojej działce rekreacyjnej na pojezierzu łęczyńsko -
    > włodawskim cztery kilkunastoletnie brzozy.
    > (są na tyle duże, że będę używał piły spalinowej)
    > Czy wolno mi wyciąć te drzewa? Jeżeli nie, to które przepisy mi tego
    > zabraniają? I jakie są sankcje za ich złamanie?

    Czy przypadkiem Tobie chodzi o to rozporądzenie i opłaty ???????

    Dz.U.97.162.1117 ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 1997 r.
    w sprawie opłat za wprowadzanie substancji zanieczyszczających do powietrza
    oraz za usuwanie drzew lub krzewów.*
    (Dz. U. z dnia 31 grudnia 1997 r.) ze zmianami

    powinieneś je znależć pod:

    www.gov.sejm.pl

    tam są stawki opłat oraz warunki i zasady