  • Data: 2005-10-06 06:17:04
    Temat: Re: Sąsiadka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    jaszczur wrote:

    > A kiedy to było? Bo ja dostałem papierek 14 lat temu,
    > po 3 latach chodzenia do poradni językowej.

    14 lat temu to byłem w liceum.

    > No bo tacy potrafią napisać życie przez rz. Wg Ciebie
    > wyznacznikiem ilorazu inteligencji jest poprawne napisanie
    > wyrazu życie?

    Wiesz, jeśli ktoś ma drobną wadę nie pozwalającą na intuicyjne
    opanowanie ortografii, to zawsze może wyćwiczyć regułki albo na bieżąco
    korzystać ze słownika* - o ile oczywiście ma na to dość rozumu.

    *) słownik - nie mylić z bezmyślnym autokorektorem, choć ten też conieco
    poprawia

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)