  • 1. Data: 2009-08-07 15:55:07
    Temat: Sasiad zaanektowal czesc cudzej dzialki - jaki tryb przeciwdzialania?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Odkryłem, że sąsiedzi (wspólnota mieszkaniowa) budując stanowsika postojowe dla
    swoich samochodów i za satonowiskami ogrodzenie z siatki na słupkach zaanektowali pas
    szerokości około1-1,5 metra i długości kilkudziesięciu metrów sąsiedniej działki,
    która stanowi tereny wspólne osiedla - własność osób fizycznych.

    W jakim trybie mozna obecnie przeciwdziałać samowoli sąsiada (zarządu sąsiedniej
    wspólnoty)?

    Zgłoszenie podejrzenia popełnienia przestepstwa (policja, prokuratura)?

    Zgłoszenie samowoli budowlanej do wydziału architektury gminy, i/lub do powiatowego
    PINB?

    A może żądanie odkupienia zajętego bez zgody współwłaścicieli pasa działki po cenie
    rynkowej (jest aktualny operat szacunkowy dla obu działek)?
    JaC

  • 2. Data: 2009-08-07 16:45:25
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
[...]

    Wyślij im przede wszystkim wezwanie do zaprzestania naruszania twojej
    właśności. I niech się ustosunkuja do tego. Może projektant się rypnął.
    Trzeba ich oświecić.

  • 3. Data: 2009-08-10 11:52:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bez żartów, na 99,99999999% pełna premedytacja sąsiadów.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-08-10 13:02:38
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 10 Sie, 13:52, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Bez żartów, na 99,99999999% pełna premedytacja sąsiadów.

    To wystaw im rachunek za bezumowne korzystanie.

  • 5. Data: 2009-08-10 13:09:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Biorąc pod uwagę mój udział rzędu 1/1000 wolałbym, zeby sasiedzi przywrócili stan
    poprzedni.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-08-11 08:55:55
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 18:45:25 +0200, LA napisał(a):

    > Wyślij im przede wszystkim wezwanie do zaprzestania naruszania twojej
    > właśności. I niech się ustosunkuja do tego. Może projektant się rypnął.
    > Trzeba ich oświecić.

    A geodeta to od czego tam był?
    Kto tyczy w terenie i nanosi na zasoby - projektant?