    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiad nie zgadza się na posadzenie drzewa ;)
    Date: Tue, 4 Apr 2006 21:53:01 +0200

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:e0uhrm$3d8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moi rodzice maja dzialeczke nad jeziorem w otoczeniu innych domkow. I w
    > jednym rezyduje wiekszosc sezonu jakis stary ubek, ktory wycial swojemu
    > sasiadowi wszystkie brzozki na dzialce, bo mu liscie lecialy. To byly
    > samosiejki i wycial mu je na CALEJ dzialce pod nieobecnosc sasiada...
    > Ukatrupic normalnie...

    Jak by mi coś takiego zrobił to następny mój post byłby "Czy to podchodzi
    pod morderstwo w afekcie" :)))

    Mam na działce kilkadziesiąt kilkudziesięcioletnich drzew (brzozy, sosny,
    owocowe). Jak kupiłem domek to mi zaczął sąsiad dziurę w brzuchu wiercić,
    żebym wyciął to wszystko w cholerę bo tylko kłopot - liście, cień, zagraża
    budynkom i tego typu bzdety. Szybko się połapał, że nie ze mną te numery i
    go szlag trafił jak się okazało, że nowe drzewo się pojawiło :))))

    Po co ci ludzie kupują działki w lesie?