  • Data: 2005-10-15 16:06:02
    Temat: Re: Samsung przyznaje sie do miedzynarodowej konspiracji
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gdy wieczorne zgaszną zorze, zanim głowe do snu
    złożę,modlitwę moją zanoszę, Bogu Ojcu i Synowi
    dopierdolcie sąsiadowi, dla siebie o nic nie
    wznoszę, tylko mu dosrajcie proszę.
    Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawistny i podły.
    Jaki znak mój? Krwawe gały. Oto wznosze swoje modły,
    do Boga, Marii i Syna. Zniszczcie tego skurwysyna.
    Mego rodaka, sąsiada, tego wroga, tego grata.
    Żeby mu okradli garaź, żeby go zdradzała stara, żeby
    mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu
    się córka z czarnym i w ogóle żeby miał marnie. Żeby
    miał AIDSa i raka, oto modlitwa Polaka."