  • 1. Data: 2002-11-03 17:26:04
    Temat: Samozatrudnienie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    nieraz tutaj było o niebezpieczeństwie wystawiania FV tylko jednemu
    podmiotowi. Teraz problem wypłyną na praca.oferowana i oczekują ode
    mnie podania konkretów :-). Możecie pomóc? Gdzie kryją się problemy?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 2. Data: 2002-11-04 10:39:45
    Temat: Re: Samozatrudnienie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Nov 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Witajcie,
    >+
    >+ nieraz tutaj było o niebezpieczeństwie wystawiania FV tylko jednemu
    >+ podmiotowi.

    Ja tam raczej owo "niebezpieczeństwo" widziałem na *.podatki ;)

    >+ Teraz problem wypłyną na praca.oferowana

    pl.praca.oferowana ? Nie widzę, podaj tytuł wątku !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-04 18:39:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 4 Nov 2002 11:39:45 +0100), Gotfryd Smolik
    - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    wrrrrr..... wwrrrrrr.... wrrrr...
    Ty wiesz za co...

    > Ja tam raczej owo "niebezpieczeństwo" widziałem na *.podatki ;)

    no, to zapodaj jakieś konkrety, proszę....

    > pl.praca.oferowana ?

    oczywiście chodziło mi o praca.dyskusje

  • 4. Data: 2002-11-05 02:00:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Nov 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Dnia pewnego pięknego (Mon, 4 Nov 2002 11:39:45 +0100), Gotfryd Smolik
> [...]

    Jeszcze nie wiem :O
    ...ale zaraz się dowiem ! -:)
    ...i już się boję ;)
    [...]
> [...]
    >+ no, to zapodaj jakieś konkrety, proszę....
    [...]
    >+ oczywiście chodziło mi o praca.dyskusje

    Oczywiście hrabio, jaki ja to niedomyślny jestem ;) - ;>

    Oczywiście poszło, zebrałem się w sobie i podparłem ustawą :]

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-11-05 17:24:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 5 Nov 2002 03:00:24 +0100), Gotfryd Smolik

    > Jeszcze nie wiem :O

    Jak nie? A kto mnie stresuje wysyłając to samo pocztą elektroniczną
    przez co, przekonany, że odpowiadasz prywatnie, produkuję się, a potem
    musze to samo generować publicznie?

    >...ale zaraz się dowiem ! -:)

    I znów Ci oczy obwisły pod nos :-)

    >...i już się boję ;)

    I mosz czego...

    >[...]
    >[...]
    > Oczywiście hrabio, jaki ja to niedomyślny jestem ;) - ;>

    Takie czasy, przyzwyczaiłem się. ;^)

    > Oczywiście poszło, zebrałem się w sobie i podparłem ustawą :]

    Bóg Ci zapłać dobry człowieku...

  • 6. Data: 2002-11-05 23:35:48
    Temat: <priv> Samozatrudnienie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Jak nie? A kto mnie stresuje wysyłając to samo pocztą elektroniczną
    >+ przez co, przekonany, że odpowiadasz prywatnie, produkuję się, a potem
    >+ musze to samo generować publicznie?

    Kej żech "<priv>" nie napisoł to godajom "mea culpa" !
    A mogżeś sie kopia zostawić ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd