  • 1. Data: 2002-11-03 14:02:29
    Temat: Publiczne pokazanie prywatnej korespondencji
    Od: Arandil <k...@b...vectranet.pl>

    Witam,
    mam taki maly temacik do dyskusji: Czy w jakiejkolwiek sytuacji mozna
    pokazac publicznie prywatny list? Np. taka sytuacja: dostalem od
    pewnej osoby z grupy dyskusyjnej bardzo obrazliwy list email. Wyslalem
    go na ta wlasnie grupe, zeby kazdy mogl zobaczyc poziom tej osoby. Czy
    takie zachowanie (moje) jest dozwolone prawnie, a jesli nie to w
    jakiej sytuacji byloby legalne?

    --
    www.gamecopyworld.com - zanim zapytasz o no-cd
    www.edonkeydc.tk - konfiguracja edonkeya

  • 2. Data: 2002-11-03 14:03:48
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Arandil wrote:
    [..]
    > takie zachowanie (moje) jest dozwolone prawnie, a jesli nie
    > to w jakiej sytuacji byloby legalne?

    Prawnie to jest dozwolone, w końcu to list do Ciebie.
    Ale bez zapytania wysyłającego o zgodę to nieetyczne szmaciarstwo.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm