    From: Green <z...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowola niszczycielska sasiada
    Date: Wed, 21 Jan 2009 11:10:09 +0000 (UTC)

    W artykule <gl6gqo$ntc$1@atlantis.news.neostrada.pl> Alek napisal(a):

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał

    > A ja dam dwa inne: "eskalacja konfliktu".
    > A teraz pomyśl co tam się będzie działo za kilka miesięcy.

    Sugerujesz, by jako _praworządny_ obywatel, z faktem "niewidzialnej
    szkodnika ręki" sie pogodzić, i pójść spokojnie, jak barania owca,
    pod tzw. topór rzeźnika?

    Tak.
    Wyraźnie zauważam na tym forum ,że wiekszość doradców ( tych bywałych)
    tak właśnie radzi pytajacym.
    Pytający, to ludzie praworządni.
    I szukają PRAWNEGO sposobu na OBRONĘ, przeciw agresji.
    Otrzymuja natomiast radę: poddaj sie.

    Brak dowodów-> brak sprawcy-> umorzenie.
    Albo -> nikła szkodliwość czynu -> umorzenie.

    Ciekawe jest to polskie prawo.
    Bandzior się nikogo nie pyta,
    (zwłaszca "prawników" z pl.soc.prawo), działa jak na bandziora przystało,
    i uzyskuje bez przeszkód to, czego chce.
    Porzadny obywatel szuka obrony, rzeczowej porady,a otzymuje radę:
    "wyprowadz sie, sprzedaj, oddaj,nie zadzieraj,nie pogarszaj,
    jednym słowem PODDAJ się bandziorskim działaniom.

    Bo z Kodeksami w ręce, i _TAK_PRZEGRASZ_.

    Ciekawa jest ta prawna ochrona prawego obywatela.

    Wygląda na to, że chcąc wygrać,jednak lepiej się nie radzić,a bezgłosnie,
    wieczorowa pora iść i porżnąć opony.

    I już.
    A swoich opon pilnować. I wszystkiego innego.
    A dalej- znów -radz sobie SAM.

    Jak załosna jest ta skutecznośc prawa, w polskim wymiarze.........

    I nie dziwię że ,że wszystko wokół chamieje na każdym kroku.
    Język, ubiór,zachowania, otoczenie.

    Staczamy sie.......

    Olewnicy TEŻ czekali sprawiedliwości.