  • 11. Data: 2013-12-30 13:22:20
    Temat: Re: Samowola budowlana
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Widać, że kompletnie nie znasz przepisów budowlanych,
    NIe muszę znam życie, i wiem, ze życie z pszepisami nie ma żadnego związku.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 12. Data: 2013-12-31 15:45:01
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-30 13:22, Stokrotka pisze:

    > NIe muszę znam życie, i wiem, ze życie z pszepisami nie ma żadnego związku.

    No patrz! To tak jak ty nie masz żadnego związku z rozumem. Cóż za
    niespotykane podobieństwo...

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2014-01-01 01:10:56
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a cos sie zmieniło w przepisach? Z tego co kojarzę podatek nie zalezy od
    > zagospodarowania przestrzennego działki a od jej rzeczywistego
    > wykorzystywania.

    Nie oczekuj od idioty odpowiedzi ... merytorycznej :)

  • 14. Data: 2014-01-01 21:22:18
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-12-29 22:31, Marek pisze:
> [...]
    > jeszcze raz zbadać sprawę, no i po tym przebadaniu wydał pozwolenie na
    > budowę marketu.
    > Z kolei ja jaki strona, odwołałem się do województwa od deycyzji urzędu
    > powiatowego o pozwoleniu na budowę marketu.
    > Więc decyzja za budowę jest, ale się nie uprawomocniła, nie ma mocy
    > prawnej. A mimo to inwestor po nowym roku rozpoczyna budowę marketu.
    > Miejscowy plan zagospodarowania mówi, że jest to działka mieszkalno i
    > usługowa, gdzie na działalność usługową ma być przeznaczone maksymalnie
    > trzydzieści procent całości powierzchni użytkowej mieszkania.

    Często stosuje się taki myk, że prócz samego marketu na piętrze buduje
    się niby mieszkania. Więc jest to lokal mieszkalno-usługowy. A to że
    nigdy tam nikt nie zamieszka to już inna bajka. Jeśli się nie
    uprawomocniło to nie wierzę aby jakakolwiek sieć podjęła decyzję o
    rozpoczęciu budowy. Sieci są na zbyt dużym celowniku aby sobie ba takie
    rzeczy pozwolić.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 15. Data: 2014-01-01 21:38:10