    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samochod na kredyt - sprzedajacy
    Date: Mon, 30 Aug 2004 20:20:19 +0200

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cgui64$cfa$1@news.onet.pl...

    > Wg mnie najbezpieczeniej będzie jeśli załatwicie całą sprawę przez komis
    > samochodowy. Ty będziesz miał gotówke od razu, kupujący będzie miał
    > kredyt na preferencyjnych warunkach, a o to, czy zapłaci czy nie, nie
    > będziesz sie martwić Ty, tylko komis. A wyjdzie tylko kilkaset zł drożej..

    To wcale nie jest ta bezpieczny sposób. Prawdopodobieństwo, że bank, który
    dał promesę kredytową nie przeleje pieniędzy jest stosunkowo niewielkie.
    Prawdopodobieństwo, ze komis nie wypłaci pieniędzy całkiem realne. Takich
    przypadków się wiele się wiele zdarzało. Z pieniędzy otrzymanych z banku
    uregulują zobowiązania wobec poprzedniego klienta.