  • Data: 2005-10-17 18:34:45
    Temat: Re: Salvia Divinorum - legalna?
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > Ale w Min. Zdrowia nie ma odpowiedniego działu do tej sprawy bo ono się
    > tym nie zajmuje!!!
    Twoim zdaniem lepszym pomysłem jest odsyłanie go do ustaw, które już
    przeczytał. Ministerstwo Zdrowia zajmuje się bardzo różnymi sprawami, to
    także oni kontrolują nadzór farmaceutyczny. Jeżeli masz jakieś uwagi do
    wskazanej przeze mnie instytucji to wskaż taką, w której Twoim zdaniem
    prędzej znajdzie kogoś, kto będzie miał o tym pojęcie.

    > PS. Kaja? Masz nowy nick?

    Nie wydaje Ci się, że to trochę nie wypada?
    Żeby ktoś, kto ukrywa się za nickiem obrażał w ten sposób osobę
    podpisującą się własnym imieniem i nazwiskiem?
    Może kiedyś będziesz miał odwagę, żeby podpisywać się pod tym co
    piszesz, ale na razie jeszcze jej nie masz, więc przynajmniej nie
    obrażaj tych, którzy właśnie tym się od Ciebie różnią.
    EOT
    --
    MArta
    m...@N...pl