  • Data: 2013-05-11 16:00:45
    Temat: Re: Sądy znowu będą rejonowe ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Kosztuje bo dostawcy wykonują niepotrzebną robotę za którą zapłacą
    > podatnicy albo pomniejszą swoje zyski.
    > Tak czy siak pieniądze w błoto!!! bo zyski z "imprezy" co najmniej
    > dyskusyjne.

    Jacy dostawcy?

    > Święte słowa zwłaszcza że mówimy o profesjonalistach w II kadencji.
    > Żałość :-)

    hehehe
    Zejdzmy na poziom merytorycznej dyskusji.
    Czy uwazasz, ze pomysł zmian był sensowny?
    Czy uwazasz, ze doszedł do skutku?
    Kogo winisz za próbę odkrecenia pomysłu?

    > Martwi mnie że głośno nie protestujesz. :-)
    > Potakiwanie z przyzwoleniem? :-)

    Uwielbiam ten dowcip;
    Profesor filologii polskiej na wykładzie:
    - Jak Państwo wiecie w językach słowiańskich jest nie
    tylko pojedyncze zaprzeczenie. Jest też podwójne zaprzeczenie.
    A nawet podwójne zaprzeczenie jako potwierdzenie. Nie ma natomiast
    podwójnego potwierdzenia jako zaprzeczenia.
    Na to student z ostatniej ławki:
    - Doobra, doobra.

    --
    Pozdrawia... Budzik