  • 11. Data: 2006-07-31 20:08:36
    Temat: Re: Sądowy nakaz zapłaty.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " jb" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:eallnh$fa3$1@inews.gazeta.pl...
    > Oczywiście żaden kontroler, spisującuy po ok. 20 ludzi dziennie, nie
    jest w
    > stanie zapamietać, kto sie podpisał na papierku pół roku temu.

    Ale może zeznać, że skoro na kwitku jest jego (kanara) podpis to oznacza,
    że on wówczas legitymował tego gapowicza i twarz na pewno zgadzała się z
    fotografią w dowodzie osobistym i to ów właściciel dowodu podpisał się na
    kwitku. Może tak przekona sąd.

  • 12. Data: 2006-07-31 22:25:57
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > fotografią w dowodzie osobistym i to ów właściciel dowodu podpisał się na

    A wiesz, jak łatwo wymienic zdjęcie w starym dowodzie osobistym? I to tak, że
    na pierwszy rzut oka nic nie widać?

  • 13. Data: 2006-08-01 08:06:47
    Od: Lukas <l...@o...pl>

    Myszkin napisał(a):
    > 1) W 1996r. skradziono mi dowód osobisty.

    Mojej żonie róznież, nie tyle co skradziono ale zgubiła. Oczywiście
    zgłosilismy to na policję i do urzędu. Po 3-4 latach zaczeły przychodzić
    wezwania do zapłaty od firmy windykacyjnej. Zebraliśmy papiery i
    zanieśliśmy na policję, oni dołączyli to jako dowód i sąd umorzył sprawę.