  • 11. Data: 2006-05-23 18:58:28
    Temat: Re: Sąd zabrał mi komputer
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > uuuuuuu....panie.
    > wg. mnie nie tak powinno byc jesli chodzi o sprzet.
    > Juz pomijajac z jakiego paragrafu i za co, ale skoro ktos piratuje lub
    > posiada cos , co jest zagrozone wiezieniem lub grzywna, to wg. mnie nie
    > powinno byc tak odrazu przepadku mienia, przeciez to niema nic do rzeczy.
    > Popelnil przestepstwo, ok, to wiezienie, lub wiezienie w zawieszeniu,
    > grzywna, niech placi, dopiero jak nie ma z czego zaplacic to niech oddaje
    > sprzet, tak wg. mnie powinno byc.

    ale to przepadek narzedzia sluzacego do popelnienia przestepstwa

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 12. Data: 2006-05-23 19:09:55
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > ale to przepadek narzedzia sluzacego do popelnienia przestepstwa

    ale to nie narkotyki , komputera mozna uzywac tez to szczytnych celow:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 13. Data: 2006-05-23 20:23:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jacek23 wrote:

    > ale to nie narkotyki , komputera mozna uzywac tez to szczytnych celow:)

    Noża też można używać np. do siekania pietruszki.

    Nie ważne co można robić narzędziem, tylko do czego ono służyło.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-05-23 20:41:22
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    4a to tez 4

  • 15. Data: 2006-05-23 20:52:19
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >

    > jestem oskarżony o popełnienie przestępstwa z art. 202 par 4a.
    > Dziś na rozprawie sąd orzekł przepadek komputera. Paragraf 5 art 202 mówi,
    > że sąd może orzec przepadek w przypadku popełnienia przestępstw z
    > artykułów od 1 do 4 a ja mam zarzut z par 4a. Na jajkiej podstawie sąd
    > odebrał mi komputer?

    A jak ty to zrobiles ze sie sad przyczepil? Powaznie pytam...

  • 16. Data: 2006-05-23 21:30:42
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    jimmij napisał(a):

    > Kaja Ty to fajna jesteś.

    Wiem :-)

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2006-05-23 22:02:10
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Przecież napisał, że sąd zabrał mu komputer.

    ROTFL

    Jacek

  • 18. Data: 2006-05-24 09:33:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie ważne co można robić narzędziem, tylko do czego ono służyło.

    zabijesz samochodem czlowieka to tez ci go zabiora?
    bez jaj

  • 19. Data: 2006-05-24 14:37:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > zabijesz samochodem czlowieka to tez ci go zabiora?
    > bez jaj

    Jeżeli go zabiję celowo, to czemu nie?. Jeżeli zaś potrącę pieszego na
    pasach, to trudno mówić wtedy że samochód był narzędziem przestępstwa.

    p. m.

  • 20. Data: 2006-05-24 16:55:36
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):