  • Data: 2002-05-16 10:54:06
    Temat: Re: Sąd za wypicie puszki piwa !!! na dworcu autobusowym?
    Od: "Piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Chola Chola !!!

    Szanowany kolego niewydaje mi się by łyk piwa można by nazwać chlaniem a z
    tym gorszeniem dzieci toć pan wypalił.Niech się pan zastanowi co pisze !!!

    Nie mam pojęcia co mogło sprowokować taką reakcje?

    Przecież mogli wypisać zwykły mandat !

    A jednak zrobili z tego taka afere! za łyk piwa dosłownie

    Mam wrażene że liczyli na łapówe i że jak postraszą nas sądem to ją dostaną
    !!!

    Byłęm już na dwóch komisariatach Policji i wszędzie się z tego śmieją !
    Mówią przeciez wystarczył manadat z wykroczenie

    Ciekaw jestem jak egzekwuja to prawo do miejscowych zakrapianych alkocholem
    pijacych w parkach i pod monopolowym?