  • 1. Data: 2004-07-27 12:51:23
    Temat: Sąd pracy/odszkodowanie-od jakiej kwoty?
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Witam wszystkich

    Mam nastepujące pytania:

    1.Od jakiej kwoty jest naliczane ew.3-miesięczne odszkodowanie za bezzasadne
    i niezgodne z prawem wypowiedzenie-od kwoty,którą mam na umowie o pracę czy
    od kwoty z 3 ostatnich miesięcy?

    2.Czy jesli sąd zasądzi bezzasadność wypowiedzenia-to czy mam prawo do
    odprawy?(od jakiej kwoty jest liczone/jak wyżej)

    Umowa na czas nieokreslony,12 lat pracy,wypowiedzenie-podstawa prawna:Art.30
    par.1 pkt.2(przyczyna w/g pracodawcy-"brak wymaganych na zajmowanym
    stanowisku umiejętności")

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

    Ceberebek

  • 2. Data: 2004-07-28 01:06:43
    Temat: Re: Sąd pracy/odszkodowanie-od jakiej kwoty?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Ceberebek napisał(a):
> [...]
    > i niezgodne z prawem wypowiedzenie-od kwoty,którą mam na umowie o pracę czy

    Według zasad obliczania ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy, tzn. średnia z
    jakiegoś okresu - nie pamiętam jakiego.

> [...]
    >
    > Umowa na czas nieokreslony,12 lat pracy,wypowiedzenie-podstawa prawna:Art.30
    > par.1 pkt.2(przyczyna w/g pracodawcy-"brak wymaganych na zajmowanym

    Odprawy nie, chyba, ze rzeczywistą przyczyną wypowiedzenia (i to ustali sąd)
    były przyczyny wymienione w stosownej ustawie o tzw. zwolenianiach grupowych.

    --
    JOHNSON :)