    From: lulu <l...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd dwudziestoczterogodzinny
    Date: Wed, 08 Feb 2006 01:49:38 GMT

    Kud?aty <k...@b...adresu.email> wrote:

    > Mo?e to czy sprawa od pocz?tku do ko?ca jest rozstrzygana w 24h... czy tez
    > ??dzia stachanowiec orzeka ?wi?tek pi?tek i niedziele nawet o 4 nad ranem.
    >
    > Wed?ug mnie wystarczy?oby p?aciae s?dziom i adwokatom za SPRAWE a nie za
    > POSIEDZENIE; wszystkie sprawy nabra?yby wi?kszego tempa.

    W USA kiedys zaeksperymentowano z konfiskatami aut i przekazywaniu lokalnej policji.
    Efekt byl taki, ze buce lapali tylko czerowne Mercedesy.

    Program zlikwidowano.

    > Sprawy przesta?y by si? latami ci?gn?ae tylko by?by za?atwiane w jednym
    > podej?ciu i z jakimis m?drzejszymi metodami.

    Proces p-ko panu Bronslawowi o Liste W. jest dowodem.
    W USA powod ma poprzeczki do przeskoczenia przed rozprawa. Za kazdym razem spraw musi
    byc oddalona, jezeli
    widac, ze nie ma podstaw.

    Ale w panstwie prawa marnuje sie czas sadu, i stron na promocje glupoty.

    >Aktualne procedury s?
    > wymy?lone przez idiotów-kretynów aby wszystko by?o pogmatwane. Aktualnie
    > w s?dach nie ma sprawiedliwo?ci jest wy?cig dwóch oszala?ych papug :-)
    > (a moze papugi i prokuratora...).
    >

    > Pozdrawiam.
    > --
    > Kud?aty

    Panie Kudlaty, Pan obraza Kutasa Gardockiego!