    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SPRAWA SPADKOWA - pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: 23 Apr 2003 14:55:28 +0200

    Dzięki za zainteresowanie Gavron. Lecz niestety odnalezienie dalszych
    dokumentów jest niemożliwe. Zapiski z ostatnich lat życia ŚP. cioci zniknęły
    podczas splądrowania mieszkania przez drugą stronę konfliktu. Pisma w urzędach
    itp. zazwyczaj były pisane przez znajomą mojej cioci - ona jedynie się
    podpisywała. Znalezione i dostarczone zapiski pochodzą z lat 60-80 więc nie są
    w pełni wystarczające (testament był napisany w '97). Jedyną niezmienną rzeczą
    jest podpis, którego autentyczność została potwierdzona - lecz nic to nie daje.
    Znalazłem całą stertę dok. (Urząd Gminy, Szpital, sprawy administracyjne) lecz
    niestety to co mam zawiera tylko podpis lub jest przestarzałe. Ważnym jest też
    że ciocia na starość miała udaną operację zaćmy na jednym oku. Dlatego
    większość rzeczy nie pisała sama. Niestety testament postanowiła napisać
    osobiście lecz bez świadków. Dostałem go w obecności drugiej strony konfliktu
    tuż przed jej śmiercią (na tych świadków nie mogę liczyć).

    W piątek mam kolejną sprawę i pewnie zostanę wykluczony z grona spadkobierców
    a testament zostanie unieważniony. Pozostaje mi chyba już tylko liczyć na cud.
    Artur