    From: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SPRAWA SPADKOWA - pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Wed, 23 Apr 2003 09:49:53 +0200

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kolejną ekspertyzę i przypuszczam że wynik będzie ten sam (pewność co do
    > podpisu a co do reszty nie wiadomo). Czyli - podpis oryginalny, treść -
    > niewiadomo czy pisana przez tą samą osobę.

    Wg. mnie musisz za wszelką cenę odnaleźć dokumenty pisane odręcznie przez
    Twoją ciocię. Przypomnij sobie gdzie prawowała, gdzie się uczyła, gdzie
    mogła składać jakieś podania (instytucje). Zrób sobie listę i przejdź się po
    nich przedstawiając sprawę. Być może znajdziesz wiarygodny dokument z jej
    podpisem i treścią. Może była praktykującą katoliczką (parafia). Wtedy z
    takim dokumentem idziesz do grafologa - masz materiał porównawczy do
    potwierdzenia autentyczności treści testamentu. Masz szansę bo nie wierzę,
    że nie pozostał ani jeden dokument pisany jej ręką. Szkoda, że nie masz
    świadków. Mogą skarżyć testament dalej (np. że babcia w chwili podpisywania
    miała ograniczoną poczytalność na skutek branych leków itp.). Musisz być też
    przygotowany na takie zagrania ...

    g a v r o n