  • 11. Data: 2003-09-19 13:01:17
    Temat: Re: SMS
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns93FB912D3769Draf256com@213.180.128.20...
    > p...@c...pl news:bkd8ft$1b0$1@foka1.acn.pl

    > Ja bym zglosil na Policje jezeli uwazasz iz moze to byc powazne.

    Ten jeden moze i brzmi "poważnie" ale o reszcie stanowczo nie da się tego
    powiedzieć. Czasami ludzie robią sobie glupie smsowe żarty*, a czasami po
    prostu może to być efekt pomylonego numeru telefonu. Te smsy podają duzo
    faktów - wyjazd do Grodziska, do Triestu. Jesli te fakty znajdują
    potwierdzenie w rzeczywistosci to znaczy, ze autor/ka smsow zna osobe do
    ktorej je adresuje. W tej sytuacji moze matka zaczęłaby od przepytania
    córki, kto zacz ten "Seba" i w ten sposob ustalila autora/autorkę owych
    smsow? Nie strzela się z armaty do komarów, czasami najprostsze rozwiązania
    nie przychodzą do glowy

    HaNkA

    * prsykład takiego smsowego "zartu" i jego konsekwencji jest opisany w
    http://polityka.onet.pl/162,1132470,1,0,2418-2003-37
    ,artykul.html

  • 12. Data: 2003-09-19 14:24:29
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:bkev3c$f00$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > córki, kto zacz ten "Seba" i w ten sposob ustalila autora/autorkę owych
    > smsow? Nie strzela się z armaty do komarów, czasami najprostsze

    przeciez wiadomo kto to "Wiem że byliście z twoimi starymi w Poznaniu. Sebie
    kupiliście kartę.", takze jak pisalem ustalenie (jesli i to nie jest
    wiadome) kim jest ta gowniara piszaca sms'y zabiera cale 5 minut

  • 13. Data: 2003-09-19 15:34:33
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

> [...]
    > kupiliście kartę.", takze jak pisalem ustalenie (jesli i to nie jest
    > wiadome) kim jest ta gowniara piszaca sms'y zabiera cale 5 minut

    A może po prostu zapytać Seby??
    kiz

  • 14. Data: 2003-09-19 15:51:45
    Od: Dorota <p...@c...pl>

> [...]
    > smsow? Nie strzela się z armaty do komarów, czasami najprostsze rozwiązania

    Córka jest odpytana, nie zna Seby, chłopak o którego ta Seba ma
    pretensje tez nie zna jak twierdzi Seby. Pierwsze co zrobiła matka
    dziewczyny to odbyła poważną rozmowę z córką, chłopakiem i jego
    rodziciami. Nikt nic nie wie.

    --
    Pozdrawiam - Dorota
    GG 2245542

  • 15. Data: 2003-09-19 16:10:25
    Od: "" <a...@W...pl>

> [...]
    > pretensje tez nie zna jak twierdzi Seby. Pierwsze co zrobiła matka
    > dziewczyny to odbyła poważną rozmowę z córką, chłopakiem i jego

    Uściślijmy cos bo chyba troszkę mieszasz

    a) Z tego co ja zrozumialam to Seba to skrót od Sebastian
    b) Nie Seba/Sebastian jest autorem tych smsow a jedynie ich tematem

    Reasumujac - jeśli chłopak dziewczyny ma na imię Sebastian, i fakty z smsów [te
    o wyjazdach]znajdują odbicie w rzeczywistości, to ja raczej bym nie wierzyła w
    zapewnienia owego chłopaka, że o niczym nie wie. Matka tej dziewczyny
    spodziewała sie, że przyzna się ochoczo? Takie rzeczy zdarzają sie na filamch,
    w zyciu prywatnym rzadziej. Na miejscu matki, zakazalabym dziewczynie kontaktów
    z tym chłopakiem - swoją drogą jest bardzo tolerancyjna - nie przeszkadza
    jej "pokazywal jak calujesz"? Mowa przecież o 14 letniej dziewczynce!

    A.

  • 16. Data: 2003-09-19 16:15:23
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kizzi" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A może po prostu zapytać Seby??

    miedzy innymi o tym wlasnie mowie :)

  • 17. Data: 2003-09-19 17:48:11
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    <a...@W...pl> wrote in message

> [...]
    > z tym chłopakiem - swoją drogą jest bardzo tolerancyjna - nie przeszkadza
    > jej "pokazywal jak calujesz"? Mowa przecież o 14 letniej dziewczynce!

    Wiesz, jak ja bylam dzieckiem (mlodzieza :)), to w wieku lat 14 zdarzaly nam
    sie pocalunki (bardziej z ciekawosci niz czegokolwiek innego), chociazby
    przy grze w butelke czy pokera :))). Pocalunek, to nie stosunek :) a
    14letnie dzieci sa bardzo ciekawskie :).

    Kania