  • Data: 2004-07-19 18:31:05
    Temat: Re: SĄD ZGUBIŁ AKTA - CO ROBIĆ ? 178 PAR 2 KK
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dredd napisał:

    > Słusznie. Zadziałało moje subiektywne przekonanie że to co opisałeś
    > to jednak przestępstwo :) a przecież skazanie było za wykroczenie.
    > W takim razie mogła pójść informacja do Komendy Wojewódzkiej
    > Policji która prowadzi rejestr wykroczeń drogowych, a zatem policjanci
    > podczas kontroli teoretycznie moga dysponować informacją o skazaniu
    > i zakazie. Zależy w którym momencie i po wykonaniu których
    > czynności zaginęły akta w Sądzie

    Kontynuując a zarazem wykańczając wątek.

    Aby "skazany" miał jak najlepiej.

    1.Odbębnić wymierzoną karę poprzez przechowanie prawka w WK.
    2.W razie "odnalezienia" akt powolac sie na Art.29par 3 KW + kwity z
    WK ZDANO_DNIA/ODDANO_DNIA - gdyby urzedowi sie chcialo pacyfikowac
    ponownie prawko.
    3.Pacyfikowac pisemnie juz teraz sad - by "automagicznie" akta sie
    odnalazly.
    4.Zasugerowac "skazanemu" co by podpytal znajomych policjantow, czy
    ktokolwiek z drogowki moze wyciagnac asa z rekawa ;) (sprawdzic, czy
    policja dostala info). (hardcorowa wersja ;) )
    5.Wpajac narodowi polskiemu wszem i wobec, ze 178 par 2 KK nie jest
    tak wesolym artykulikiem na jaki wyglada.

    Cos zapomnialem ? ;)
    Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za dyskusje.

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))