    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzetelność adwokata
    Date: Tue, 15 Dec 2009 21:31:11 -0600

    Marcus wrote:
    > Witajcie!
    >
    > Wybieram się do adwokata w kwestii toczącej się sprawy cywilnej.
    > Nadmienię tu, że w rzeczonej sprawie odbyły się już dwie rozprawy, obie
    > pod nieobecność pozwanego, ale (na jego szczęście) w obu przypadkach
    > kwestia żądań była określona w sposób, nazwijmy to, nie do końca
    > poprawny i zgodny z obowiązującym prawem (pozew był pisany "własnym
    > sumptem"). Wiadomo, że adwokat będzie zainteresowany przede wszystkim
    > poprowadzeniem sprawy. Mnie jednak, póki co, zależy na poradzie - czego
> [...]

    Generalnie nie jest tak źle.
    Stówa czy dwie, za 15 minut gadania to też zarobek.
    Po prostu odpowie ci na pytania, które zadasz, ale nie bedzie dodawał
    nic od siebie, że mógłbyś zrobić coś inaczej lepiej.
    To też zależy od adwokata.
    Zwykle są zabici sprawami, wiec niekoniecznie mają ochotę na jeszcze
    jedną, a tu kasa i tak wpadnie bez poświecania więcej czasu na to.
    Dostaniesz co dostaniesz i tyle.
    Jak się okaże, że ci nie odpowiada, to po prostu jesteś stówę w plecy i już.