    From: "Marcin" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Date: Thu, 11 Mar 2010 11:36:25 +0100

    > Wymienialiście zdania podczas legitymowania? Znałeś tych sokistów?
    > Kiedy przyszedłeś odebrać dowód do siedziby SOK podpisywałes jakieś
    > pokwitowanie, widziałeś jakies sporządzone dokumenty, notatki?

    Nie ma żadnych innych wątków. Było dokładnie tak, jak napisałem. Zdania
    padły takie jak napisałem. Nie było nic więcej. Nie znałem sokitów. Dowód
    poszedłem odebrać tego samego snia rano. Zajście miało miejsce około 3 w
    nocy. Nie widziałem żadnych notatek, ale uzupełnie jeszce jeden wątek, który
    moze być istotny. Po otrzymaniu nakazu zapłaty. Odwołałem się. Dostałem
    wezwanie do komendy SOK. Przedstawiłem swoją wersję wydarzeń (tak jak
    opisałem to na grupie). Poporstu złożyłem zeznania (nie mniej nie więcej).

    Marcin