    From: "Marcin" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Date: Thu, 11 Mar 2010 09:56:40 +0100

    > Wydaje się, że albo zabranie tego dowodu to był przypadek (z nieznnego
    > powodu wskoczyli do kolejki), a potem musieli jakoś to ubrać w słowa
    > wyjaśnienia. Albo była to "zemsta" na pijącym, z jakiegoś powodu, o którym
    > wątkotwórca nam nie napisał. Co by tłumaczyło motyw do uprzykrzenia mu
    > życia przez zabranie dokumentów i doklejanie czynów mogących powiekszyć
    > wyrok. Tyle, że nie znając motywu "zemsty" trudniej cokolwiek dowodzić.

    Sytuacja juz prawie cała została opisana. Dopowiem to czego jeszcze nie
    napisałem. Stoimy z kolegami, czekamy na kolejkę, która 2 z kolegów ma
    wrócic do domu. Wypijam piwo, odkładam butelkę. Po 5 minutach. na peron
    wchodza sokiści. Podchodzą, prosza o dowód. Pytam: będzie mandacik?
    Odpowiedź: się zobaczy, na razie spisujemy. Mówią, że w kamerach widzieli,
    że pijemy. Podjeżdża kolejka. Dalej już wiadomo (opisywałem wcześniej).
    Uprzedzam pytania odnośne kamer. Owszem są na dworcu, złożyłem wniosek o
    właczenie do sprawy materiału filmowego jako dowodu. Zgadnijcie co? Nagrania
    już nie były dostępne :]

    Marcin