  • Data: 2007-08-07 20:56:17
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Pasikonik" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" :

    > I samochodem gonili Cię 350 metrów?

    Nikt mnie raczej nie gonił. W każdym razie ja zupełne nieświadomy faktu, że
    jestem obserwowany, zmierzałem spokojnie w kierunku domu.

    > Dla mnie to również dziwne. Zakładając, że szedłeś, a nie biegłeś, to 350
    > metrów musiałeś iść granicach 4-5 minut (wojskowe 60 kroków na minutę).
    > Co oni robili przez ten czas i skąd mają pewność, ze to Ty, a nie osoba do
    > Ciebie podobna.

    No właśnie, gdy strażnik twierdzi że to ja, a ja twierdzę że nawet świateł
    nie pamiętam, to chyba każdy uwierzy strażnikowi...Nawet jak teraz sam o tej
    sytuacji myślę to nie przypisuję złych intencji straży miejskiej. Ale fakt
    faktem - w czasie zatrzymania dobrych intencji napewno nie mieli ;-)