    From: "Piotrek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ryczalt za wode a liczniki
    Date: Wed, 15 Jan 2003 20:12:04 +0100

    > wystąpiłeś wcześniej o zgodę na ich założenie ? jaka jest sytuacja
    > liczników w Twojej spóldzielni? czy zlożyles już pismo wyjasniające sprawę
    > skorygowanie zle naliczonych opłat? i czy zapoznałes sie z obowiązującym
    > regulaminem ? tylko tą drogą dowiesz sie jakie są prawa danej spółdzielni
    > ponieważ wiele czynników wpływa na poszczególne działania przy obliczaniu
    > tego typu czy innych dostarczanych do lokalu usług ...

    Zgoda to formalnosc, zgadzaja sie "w domysle" podanie napisalem i zlozylem,
    przyszedl czlowiek i zaplombowal liczniki, czyli wg mnie wszystko ok.
    Liczniki ma chyba wiekszosc ludzi to bardzo duza spoldzielnia. No niestety z
    regulaminem sie nie zapoznalem....Ale slyszalem ze istnieje przepis
    zabraniajacy nakladania oplat zryczaltowanych za media. Dla mnie to po
    prostu nielogiczne ze kaza placic ryczaltem pomimo ze mam liczniki, nie
    bardzo wiem jak to w ogole jest mozliwe...Czy ten kraj jest az tak
    bezsensowny???? Za wymienione okna zwracaja kase, spoldzielnia wiec nie robi
    problemow. interesuje mnie czy spoldzielni wolno robic cos tak skrajnie
    bezsensownego. Pisma nie zlozylem jeszcze bo wolalbym wiedziec jak to
    wyglada od strony prawnej po prostu. Zeby cos napisac trzeba wiedziec czy ma
    sie podstawy do stawiania zadan. Regulami spoldzielni nie moze byc w
    sprzecznosci z prawem cywilnym (czy inaczej mowiac z prawem wyzszej
    instacji - mam nadzieje ze to zrozumiale, nie jestem prawnikiem) czy np
    konstytucja.

    Pozdrawiam
    Piotrek