  • Data: 2010-09-02 18:39:34
    Temat: Re: Rusztowanie na budynku - wypadek lokatora
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "rob@L" <x...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:i5ok5g$bfe$1@inews.gazeta.pl...
    > Czesc!
    >
    > Pytanie za 100 punktow ;)

    Jak nie wiesz gdzie - dzwon po straz miejska. Skutek raczej gwarantowany i
    to w dosc szybkim czasie. Ja zawsze tak robie. W sytuacji analogicznej do
    opisywanej byli w okolo 10 minut. W sasiedztwie goscie pracowali na dachu,
    wokól rusztowania nie bylo ogrodzonej i oznakowanej strefy bezpieczenstwa,
    nie bylo tablicy informacyjne, goscie nie mieli szelek, kasków itp. Wokól
    biegaly okoliczne dzieci, chodzili ludzie.
    Nie gadalem z nikim z tej budowy bo to nie mój interes by dbac o interes
    wykonawcy. Zadzwonilem po SM byli natychmiast, wsztrymali roboty na okolo 2
    dni. Po dwóch dniach wszystko bylo jak nalezy juz do konca robót.
    Pierwsza próba kontaktu w tej sprawie z PINBem skonczyla sie informacja ze
    oni reaguja tylko na zgloszenia pisemne.

    A ty dzwon na straz miejska, zglos wypadek (stluczenia itd co piszesz) idz
    na obdukcje do lekarza, wez L4 powyzej 7 dni i bedziesz mial prawo do
    odszkodowania od wykonawcy
    --
    Jackare