  • Data: 2003-10-18 11:12:49
    Temat: Re: Rozwód - podział majątku - nieruchomości.
    Od: "k.b" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli darczynca lub spadkodawca zastrzegl z tyt.dziedziczenia lub
    > darowizny ,ze przedmioty nie wejda do wspolnosci /art.49 k.r.o
    > majatek jest pana
    > -co do wlozonego wkladu moze nastapic rozliczenie czyli przy podziale
    > zwrocic wydatki i naklady poczynione z majatku odrebnego na wspolny

    Dzięki za odpowiedź, ale niewiele z tego zrozumiałem.
    Darczyńca nie zastrzegł. Ale dotyczyło to pierwszego mieszkania. Drugie
    zostało nabyte w trakcie związku.
    Jak ustalić kto - ile, jeżeli wszystko się odbywało bez dokumentów - w
    oparciu o zaufanie którego już nie ma a zostało zastąpione przez zawiść i
    próbę zaszkodzenia 2 osobie.
    Nie sądziłem iż to napiszę ale chyba zostanę zwolennikiem intercyzy. ;-)