  • Data: 2003-10-18 21:44:11
    Temat: Odp: Rozwód - podział majątku - nieruchomości.
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k.b <k...@w...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmr77g$rec$...@a...news.tpi.pl...
    > Jak ustalić kto - ile, jeżeli wszystko się odbywało bez dokumentów - w
    > oparciu o zaufanie którego już nie ma a zostało zastąpione przez zawiść i
    > próbę zaszkodzenia 2 osobie.

    :) i to nie bedzie latwe ale jesli sie poszpera ile kosztowalo w tamtych
    latach tego typu mieszkanko to i mozna wyliczyc w przyblizeniu ile . co i
    ktorej stronie ...z takim roszczeniem mozna wystapic ale co z tego wyjdzie w
    koncowym efekcie trudno powiedziec , dowody i jeszcze raz dowody ...

    > Nie sądziłem iż to napiszę ale chyba zostanę zwolennikiem intercyzy. ;-)

    chyba? :) to najlepszy i uczciwy uklad miedzy malzonkami jesli chca zostac
    dobrymi chociazby znajomymi po calej tej tak zwanej wielkiej milosci ;)

    Sandra