    From: "Łukasz N" <l...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód pod nieobecność powoda?
    Date: Mon, 13 Nov 2006 18:28:38 +0100

    Użytkownik "ntech" <u...@n...ssn.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnelgpq5.53o.user@nocturn.ssn.pl...
    > Data: 13.11.2006 - autor: Marcin Krzemiński - treść:
    > No wlasnie nie bardzo bede znal.
    > Zadzwonilem do sadu i poradzono mi abym zlozyl pismo o wyznaczenie
    > terminu rozprawy przed data wyjazdu.Tylko jak ma takie pismo wyglądac?
    > Czy znajde gdzies jakis wzór?
    > Pozdrawiam
    --------------
    Standardowo - jak zwykla prosba.

    [miejscowosc - data]

    Sad Okręgowy
    Wydział Cywilno - Rodzinny
    w ......................

    dotyczy sprawy: VIRC .........../06 (o ile znasz juz sygnature)

    Powód: Jan Kowalski
    zam...........................

    Pozwana: Janina Kowalska
    zam............................

    Uprzejmie proszę o wyznaczenie terminu rozprawy w sprawie rozwodowej sygn
    akt ............ z powodztwa .............. przeciwko ........... na dzien/
    Swoja prosbe motywuje tym, iż po wskazanym wyzej dniu wyjezdzam z kraju na
    blizej nieznany mi czas. Z uwagi na podjecie zatrudnienia poza granicami
    kraju stawienie sie w sadzie w innym terminie bedzie wyjatkowo utrudnione.
    Z tych wzgledow prosze o pozytywne przyjecie mojej prosby.

    podpis

    Forum Prawników - www.advokat.com.pl