  • From: "morisato" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód po Separacji
    Date: Sun, 3 Aug 2003 11:36:07 +0200

    > sąd zbada sytuacje i wyda orzeczenie :-)

    nadal nie wiem jak wygląda sytuacja w przypadku
    gdy jedna ze stron utrudnia całą sprawę

    > do sądu okregowego o rozwód 3 egz. akt zawarcia zwiazku, akty ur.dzieci ,
    > zaswiadczenie o dochodach, opisac sytuacje to nie jest kwestia formalnosci
    > sad musi ocenic sytuacje i wydac orzeczenie ,ktore nastepnie przesyla do
    USC

    żadnych dzieci nie ma
    wspólne mienie takze nie istnieje
    jedyne co łączy strony to nieuregulowana sytuacja w której się znajdują

    i jeszcze pytanie
    czy ocena sytuacji jest szybsza przy istniejącej już separacji

    po prostu JAK to najszybciej rozwiązać?

    dziękuję za odpowiedź
    pozdrawiam
    Ola