    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód- pierwsza sprawa
    Date: Thu, 29 Jan 2004 22:11:08 +0100

    Użytkownik "a." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bvboft$cs5$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [.......................]
    > byc moze twoja sprawa byla calkiem inna. podobno psycholog wkracza tylko
    > wtedy, kiedy rodzice nie moga sie porozumiec co do swojej opieki nad
    > dzieckiem po rozwodzie. albo kiedy rodzice nie wzbudzają zaufania
    > (mysle o patologiach).

    U mnie na tzw. sprawie polubownej żona nie miała
    nic przeciwko temu aby dzieci zostały przy mnie.
    Na kilku następnych również, a pomimo to P. Sędzia
    wysłała nas wszystkich do tego ośrodka. Pierwsza
    opinia wydana przez panie(!) psycholog i pedagog
    była korzystna dla mnie gdyż wnioskowały za
    udzieleniem rozwodu i pozostawieniem dzieci pod
    opieką ojca. (czyli mnie :) ). Niestety nie było to
    na rękę P. Sędzi gdyż za moją próbę odsunięcia
    jej od prowadzenia tej sprawy musiała się w jakiś,
    poprawny prawnie, sposób "ukarać" mnie za tę
    bezczelność. Wysłała nas drugi raz i, o zgrozo!,
    *pan biegły* sądowy dopatrzył się silnych więzi
    łączących córkę z matką i co za tym idzie nie
    udzieliła nam rozwodu ze względu na dobro
    małoletniego dziecka. :) Jednak mimo tych trudności
    mam pełną satysfakcję bo przegrała tę sprawę w
    Sądzie Apelacyjnym.
    W sumie sprawa ciągnęła się prawie dwa lata, a
    był to "zwykły" rozwód z orzekaniem o winie, ale
    bez podziału majątku.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ważne jak dobrze wykonasz robotę, Twój