  • Data: 2004-05-19 10:56:41
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy z PLUSem - ciekawe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 May 2004, kam wrote:

    >+ poilkj wrote:
    >+ > W umowie zapewne podpisał, że zapoznał się ze starym regulaminem.
    >+ > A w nim zapewne było sprecyzowane w jaki sposób ogłaszana jest zmiana
    >+ > regulaminu i założe się, że jest wzmianka, że nowy regulamin może być
    >+ > ogłoszony na stronach internetowych i że jest to wystarczające.
    [...]
    >+ > Zapewne z jedną z faktur też dostał pismo, że jest zmiana regulaminu.
    >+
    >+ Tyle że jest jeszcze art.384 kc

    ...i ?
    "Publiczne ogłoszenie" najwyraźniej nie jest niedozwolonym postanowieniem
    umownym, jako że wcale nie tak dawno widziałem taką formę stosowaną
    przez banki ("zwykłe", nie internetowe - zmiany wywieszane w oddziale
    i już). 384[1] wręcz stwierdza że taka zmiana jest "prawidłowa" !

    pozdrowienia, Gotfryd