  • 1. Data: 2008-11-18 11:29:22
    Temat: Rozwiazanie umowy - pytanie
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Witam

    W przyszlym roku planujemy z narzeczona slub. Podpisalismy umowe z firma
    ktora zajmuje sie vieofilmowaniem. Przy rozmowie z pania ktora podpisywala z
    nami umowe wszystko bylo ok. W ubiegly weekend bylismy na weselu jej kuzyna.
    Okazalo sie, ze kuzyn mojej kobietki wynajal wlasnie tego samego kamerzyste. Z
    tego co zauwazylismy czlowiek ktory wykonywal usluge okazal sie gburem i
    cwaniakiem. Byl ordynarny w stosunku do mlodej pary, mozna powiedziec ze
    szukal zwady z obsluga wesela. Okazalo sie tez, ze sprzet z ktorego korzystal
    kamerzysta nie jest kamera HD. Zona kamerzysty z ktora podpisywalismy umowe
    zapewniala nas ze jest to kamera HD. Kuzyn narzeczonej powiedzial nam ze za
    filmowenie kamera HD (ktora notabene wypozyczaja od kogos) chca dodatkowy
    1000zl. W obliczu tych faktow zaczelismy sie zastanawiac nad zmiana
    kamerzysty. Niestety na nasza niekorzysc w umowie nie ma wzmianki o sprzecie.
    Jest natomiast podpunkt dotyczacy zerwania umowy. Wynika z niego, ze przy
    zerwaniu umowy przepada nam zadatek (100zł) i ze bedziemy musieli doplacic 30%
    wartosci uslugi. Usluga wyceniona na 1400zl. Jesli byloby to tylko 100zl to
    szukamy innego kamerzysty. Niestety te dodatkowe 30% to juz bardzo duzo. Czy
    da sie cos z tym zrobic ? Czy jestesmy w beznadziejnej sytuacji i albo
    zaplacimy niemala kwote za zerwanie umowy albo bedziemy skazani na widzimisie
    panstwa "filmowcow" ?
    Z gory dziekuje za ewentualne rady.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2008-11-18 13:06:34
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy - pytanie
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > zaplacimy niemala kwote za zerwanie umowy albo bedziemy skazani na widzimisie

    A pytałeś kamerzysty, okres jest dość odległy więc z pewnością na ten
    termin jeszcze kogoś znajdzie, chyba że - jak piszesz - gbur... to masz
    problem.

    Ariusz

  • 3. Data: 2008-11-18 16:03:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ariusz wrote:

> [...]

    Wprowadźcie bilety na wejście
    na wesele po 1400zł
    :-)

  • 4. Data: 2008-11-18 19:32:47
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > da sie cos z tym zrobic ? Czy jestesmy w beznadziejnej sytuacji i albo
    > zaplacimy niemala kwote za zerwanie umowy albo bedziemy skazani na

    Odwolaj slub : wtedy umowa z kamerzysta bedzie bezprzedmiotowa, a Ty zyskasz
    czas na ponowne zastanowienie...