    From: Therain <t...@n...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy
    Date: Sun, 06 Jan 2008 22:28:23 +0100

    Marcin Debowski pisze:

    > Wymagana jest forma pisemna.

    Tez tak mysle.
    Kiedy powiedzialem ze wysle im fax z wypowiedzeniem to powiedzieli mi ze
    faxu nie uznaja jako formy wypowiedzenia.

    > ?

    Jako ze jestem caly tydzien roboczy poza miejscem zamieszkania to
    chcialem im wyslac rezygnacje w formie pisemnej wyslana listem poleconym
    Jak sie spytalem skad bede mial pewnosc ze do nich doszlo to
    odpowiedzieli ze nie bede mial zadnej pewnosci czyli pozostaje mi sie
    udac do oddzialu i zlozyc pisemna rezygnacje.

    Pozdr.